Jane Iredale - Wielofunkcyjny mineralny puder prasowany SPF 20. Puder idealny ?

Cześć dziewczyny.

Korzystając z okazji wolnej chwili przychodzę do Was z recenzją kolejnego produktu marki Jane Iredal, która specjalizuje się w wysokiej jakości eko kosmetykach kolorowych. W poprzedniej recenzji opisywałam Wam rewelacyjny krem BB ( jeżeli jeszcze nie czytałyście o tym produkcie to zapraszam TUTAJ ), dziś natomiast przyjrzymy się bliżej multufunkcyjnemu pudrowi prasowanemu, który podobnie jak jego poprzednik skradł moje serce od pierwszego użycia.


Słowem przypomnienia :

Jane Iredal to marka słynąca z wysokiej jakości, luksusowych EKO kosmetyków kolorowych bazujących na minerałach - łączących w sobie właściwości pielęgnacyjne bazujące na najlepszych, naturalnych i ściśle wyselekcjonowanych składnikach ze wspaniałą pigmentacją, kryciem i mnogością kolorów w swoich produktach. W ofercie marki znajdziecie m.in podkłady, pudry, róże czy przepiękne palety cieni. Pełną ofertę produktów znajdziecie na stronie polskiego dystrybutora marki - sklepie e-fontanna.
 
 
Nie bez powodu produkt ten nazywany jest kosmetykiem wielozadaniowym, dzięki swojej formule pełni aż cztery funkcje : podkładu, pudru, korektora i ochrony przeciwsłonecznej ( SPF20 ), a dzięki mineralnym związkom w składzie dodatkowo działa antybakteryjnie i zmniejsza widoczność porów oraz drobnych zmarszczek. 
 
 
Oparty jest na najwyższej jakości naturalnych minerałach ziemi chroni przed utratą wilgoci, koi, łagodzi i minimalizuje zaczerwienienia skóry. Jego beztłuszczowa formuła sprawia, że świetnie nadaje się dla każdego rodzaju skóry, a także dla wrażliwej skóry oczu. 
 
Opakowanie.
 
 
Produkt otrzymujemy w kartonowym opakowaniu charakterystycznym dla marki Jane Iredale. Na opakowaniu znajdziecie informacje w języku angielskim. W środku pudełka oprócz samej puderniczki znajdziemy także ulotkę informującą o prawidłowym sposobie nakładania produktu.
 
 
Sam puder mieści się natomiast w przepięknej, metalowej, złotej puderniczce z lusterkiem oraz aplikatorem. Opakowanie jest ciężkie i wykonane naprawdę solidnie, nie ma mowy o samoistnym otwarciu się pudru w torebce. Dodatkową zaletą opakowania jest możliwość wymiany wkładu bez potrzeby wymiany puderniczki , znajdziecie je również na stronie dystrybutora. 
Opakowanie jest niezwykle szykowne i eleganckie - niezwykle przypadło mi do gustu.

Cena.

Puder wraz z puderniczką możecie kupić na stronie dystrybutora za 190 zł / 9,9 g. 
( obecnie trwa promocja i możecie go upolować za cenę 160 zł ). 
 
Wkład do puderniczki możecie kupić w cenie 160 zł.

Konsystencja.

Produkt ma suche, bardzo delikatne i jedwabiste wykończenie. Nakłada się go niezwykle łatwo i szybko, bez potrzeby zaglądania w lusterko, dlatego ja zawsze mam go ze sobą w torebce. 
 
 
Zapewnia półmatowe krycie, które w dowolny sposób można stopniować. Od delikatnego pokrycia użytego podkładu po mocne krycie w jego zastępstwie. To jego jedna z większych zalet. Jest naprawdę wydajny, używam go codziennie, a zużycia praktycznie nie widać.

Działanie.
 
Pamiętam kiedy pierwszy raz użyłam tego produktu i spojrzałam w lusterko powiedziałam do siebie   " łał " po czym pobiegłam do mamy i zapytałam czy widzi różnice. Zdumienie było bardzo podobne. 
Największą zaletą tego produktu jest jego krycie - nakładając go w większej ilości śmiało można nim zastąpić podkład. Choć ciężko było mi na początku w to uwierzyć to faktycznie efekt jest dokładnie taki sam jak po użyciu podkładu - kolor skóry ujednolicony, skóra zdrowsza i nie wymagająca użycia kolejnych produktów ( mówię tu o korektorze i pudrze ).
Nałożony w mniejszej ilość na podkład daje efekt jego dopełnienia - wyrównuje wszelkie mankamenty i zapewnia przepiękne wykończenie.

Efekt na twarzy jest piękny i widoczny gołym okiem. Pory są zakryte, stają się mniej widoczne. Wszelkie przebarwienia, piegi czy naczynka pokryte i zniwelowane.

Puder utrzymuje się na skórze cały dzień - nie wymaga poprawek ! To kolejna wielka zaleta. Dzięki niemu mam pewność, że w trakcie dnia nie zacznę przypominać kuli dyskotekowej. Dzięki zawartości tlenku cynku jest też naturalnym filtrem, dzięki czemu oszczędzamy na nakładaniu kolejnego produktu.

Po raz kolejny jestem totalnie oczarowana produktem marki Jane Iredale. Co raz bardziej mam ochotę na kolejne :)

Tymczasem życzę Wam szampańskiej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku ! :)

Produkt otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem, co nie wpłynęło na moją opinię.

Buziaki !

 
 

 
 

Komentarze

  1. Ja miałam kiedyś styczność z pędzlami tej firmy i były rewelacyjne ! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku 2015 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten puder. Cena dla mnie nie do wydania na taki kosmetyk. Mam na razie swojego ulubieńca, którego w promocjach kupuję za 20 kilka zł :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię mineralną kolorówkę :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek :) zapraszam w wolnej chwili co siebie :) Evi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też go używam :) pięknie kryje i nie zatyka porów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój czas i komentarz - jeśli podoba Ci się tu na tyle, byś chciał wrócić - zapraszam do obserwowania i odwiedzenia mojej strony na facebooku.

W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twój blog, nie musisz zostawiać osobnego linku :)

instagram @hushaaabye

Copyright © Hushaaabye